Det har ju inte blivit så många cykelrundor i juni så det gäller att passa på. Gårdagens tur i regnet på  ca 1:04:47 på 18km kändes föga tillfredsställande så dagens runda i lite bättre väder gav en tid på 0:58:07 på 18km. Hela 6 min bättre än igår och den klart bästa tiden på denna rundan på hela året.

Tullan data

Det kändes bra att ha kommit ned på denna tid på denna runda. Jag börjar känna rundan så pass bra att jag vet exakt var det är tungt och var jag kan ”återhämta” mig. Roligt att komma under timmen. Nu är jag taggad för fortsättningen.

Comments
  • T.N.L.N
    Reply

    Dags att snäppa upp cyklingen lite. Det finn alltid någon som ska vara värst. Ta en till på länken :-)

    http://www.xcmuni.se/

  • drpeel
    Reply

    😀 😀 😀 Avancerat! Får bli nästa utmaning.

Leave a Comment

Who are you?

Your message.