Veckans tema på Fotosöndag var s-kurva och det var betydligt svårare än jag hade kunna tänka mig. Hade lite olika varianter och här är de två bidrag som till slut kom med.
Mina intressen är skog, natur, foto, musik och teknik. Dessa intressen får jag utlopp för genom geocaching, mountainbiking, fotograferande och en del experimenternade med mjukvarusyntar och trummaskiner. Vi har även ett gammalt torp, Lilla Tallbacken, utanför Nyköping. Det är en trevlig oas mot vårt urbana boende i Södertälje. Fotosöndag är en bra utmaning att prova sig fram i fotograferandet blad annat. Trebarnsfar och gift med Camill. Bor i Södertälje, har bott i Örebro, Gysinge (Sandviken), Ölbo, Hedesunda (Gävle). Jobbar inom IT på ett stort företag i stan.
Veckans tema på Fotosöndag var s-kurva och det var betydligt svårare än jag hade kunna tänka mig. Hade lite olika varianter och här är de två bidrag som till slut kom med.