Cykelrundan 13/6
En liten ofrivillig paus i cyklandet gjorde att det kliade i benen att åter igen ge sig ut på rull. Det har gått 13 dagar sedan senaste rundan och det känns inte bra. Jag gav mig i väg på söndagseftermiddagen. Det regnade lite smått, men det var ingen större fara. Det blev min standardrunda och backarna går bättre, men totaltiden är ungefär ...