MGMT: Inför Accelerator del 2
Fortsätter lyssna in mig på musik inför Accelerator. Här har jag lyssnat på MGMT (management). Spretig musik som för tankarna både till Of Montreal och Flaming Lips. Kul och intressant och samtidigt flummigt och fluffigt.