Fotolördag
I lördags tog jag mig tid till en resa ut till vårat torp, Lilla Tallbacken. Helt allena. Vädret var grått och regnigt men ändå skönt. Målet med resan var att få lite egen tid och avkoppling. Det blev ett stopp för loggning av en geoache utanför Nyköping i Sjösa, Trippelkorsning. [caption id="attachment_3409" align="alignnone" width="400" caption="Vägen till ...