Minns med glädje Acceleratorfestivalen från juni förra året. Vampire Weekend var en härlig konsert. Först var man lite konfunderad men sedan föll man pladask. Här är Vampire Weekend med låten ”Oxford Comma” i en one-shot video. Nice!
Mina intressen är skog, natur, foto, musik och teknik. Dessa intressen får jag utlopp för genom geocaching, mountainbiking, fotograferande och en del experimenternade med mjukvarusyntar och trummaskiner. Vi har även ett gammalt torp, Lilla Tallbacken, utanför Nyköping. Det är en trevlig oas mot vårt urbana boende i Södertälje. Fotosöndag är en bra utmaning att prova sig fram i fotograferandet blad annat. Trebarnsfar och gift med Camill. Bor i Södertälje, har bott i Örebro, Gysinge (Sandviken), Ölbo, Hedesunda (Gävle). Jobbar inom IT på ett stort företag i stan.
Minns med glädje Acceleratorfestivalen från juni förra året. Vampire Weekend var en härlig konsert. Först var man lite konfunderad men sedan föll man pladask. Här är Vampire Weekend med låten ”Oxford Comma” i en one-shot video. Nice!