Veckans tema på Fotosöndag var gul och det var rätt svårt att hitta något riktigt bra motiv. Försökte med olika löv och ormbunkar som gulnat i naturen eller om jag kunde hitta lite kantareller. Jag och min fru tog en hel del bilder på en gul ballong från olika håll , vinklar och avstånd med eller utan reflektioner av solen.
När jag nu ikväll skulle lägga upp mina bidrag blev det dock två andra kort jag tog i veckan. Det var kort jag tagit för upplägget av en mystery. De hade fin gul ton i sig tyckte jag och miljön och ljuset riktigt intressant. Jag går inte närmar in på vart det är fotograferat av olika andledningar.

