Gott Nytt Ã…r
Gott Nytt Ã…r
Mina intressen är skog, natur, foto, musik och teknik. Dessa intressen får jag utlopp för genom geocaching, mountainbiking, fotograferande och en del experimenternade med mjukvarusyntar och trummaskiner. Vi har även ett gammalt torp, Lilla Tallbacken, utanför Nyköping. Det är en trevlig oas mot vårt urbana boende i Södertälje. Fotosöndag är en bra utmaning att prova sig fram i fotograferandet blad annat. Trebarnsfar och gift med Camill. Bor i Södertälje, har bott i Örebro, Gysinge (Sandviken), Ölbo, Hedesunda (Gävle). Jobbar inom IT på ett stort företag i stan.
Gott Nytt Ã…r
Södertälje 091231 0953 -8,4 grader, mulet
opencaching.se
Södertälje 091230 0953 -9.9 grader, dimma
Södertälje 091229-0953 -8,6 grader
Södertälje 091228 0953 +1,2 grader, regn
Södertälje 091227-0953 -8,9 grader
En liten samling jullåtar.
Inget konstig med det, att jag såg Scarface på bio den 23/8 -1984, den 14/1 -1984 såg jag Dead Zone för att inte tala om den 12/11 - 1986, då såg jag Betty Blue 37,2 grader på morgonen. Väldigt bra filmer, står sig bra än idag. Fortfarande inget märkligt med det. Den 26/2-1984 till 2/3 1984 var jag i Ã…re och åkte skidor, likaså 15/4 1984 till 21/4 1984 var jag också i Ã…re ...