Pappaledig
Så var det dags att vara pappaledig för Fanny. Första dagen började bra. Hade tid för besiktning 7:40, Linus skoltaxi skulle komma 7:35 och Oliver och Fanny skulle vara med mig på besiktningen. Camilla stack 6:30 till skolan. Farmor ställde upp som barnvakt och skulle möta upp taxin, hon tog då även Oliver och Fanny. Kl 8:53 ringer hon och säger att det inte dykt upp nå...